سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته / نصب دوربین

تکنولوژی CCHDTV (قسمت دوم)

    نظر

در قسمت قبل دانستیم که می توان توسط تکنولوژی نوظهور CCHDTV اطلاعات ارسالی از دوربین های مدار بسته را توسط یک کابل و یا به صورت شبکه ای شکل به دستگاه های ضبط انتقال داد.

آیا این سیستم می تواند جایگزین سیستم های تحت شبکه باشد؟

همانطور که می دانیم سیستم های تحت شبکه به دلیل پهنای باند بالایی که دارند، میتوانند حجم زیادی از اطلاعات را انتقال دهند. اما این سیستم همانند همه سیستم های الکترونیکی و انتقال ، دارای معایبی نیز هستند. به عنوان مثال: ما می دانیم که سیستم های تحت شبکه عمدتا برای انتقال تصاویر ویدئویی ساخته نشده اند و در زمان انتقال اطلاعات و بروز ترافیک لحظه ای در شبکه تصاویر را با فریم کمتری ارسال می کنند (همان تاخیر در پخش زنده یا Delay) ولی در سیستم های آنالوگ چنین چیزی به هیچ وجه اتفاق نمی افتد چون این سیستم فقط برای انتقال تصویر ویدئویی ساخته شده است و تحت تاثیر ترافیک لحظه ای قرار نخواهد گرفت.hikvision

در مورد Daisy Chain هم که در مقاله گذشته عنوان شد باید بگوییم که هنوز این تکنولوژی در کشور ما راه پیدا نکرده است و اگر هم شرکت یا مجموعه ای آن  را وارد کرده باشند هنوز به صورت عمومی از آن رونمایی نکرده اند. هدف ما اطلاع رسانی شما عزیزان نسبت به آخرین و به روزترین تکنولوژی های دنیا می باشد.

به محض ورود این سیستم در بازار ایران نحوه نصب و آموزش کارکرد آن را در همین رسانه یعنی دوربین دات کام منتشر خواهیم کرد،  با ما همراه باشیــــد.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی    هایک ویژن      تی وی تی   نصب دوربین مداربسته 

   پکیج دوربین مداربسته