سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته / نصب دوربین

دوربین مداربسته Smart IR / مفهوم دوربین مداربسته (CCTV)

    نظر

دوربین مداربسته Smart IR

 

برای اینکه بتوانند حتی در تاریکی مطلق امور را کنترل کنید میتوانید از فناوری‌ ir استفاده کنید.در گذشته که سیستم ها فاقد Smart IR بودند چون شدت نور IR ثابت بود اگر جسم یا شخص به دوربین مداربسته که همان منبع نور IR میباشد نزدیک میشد،به خاطر شدت نور نامرئی IR، سوژه به خوبی قابل تشخیص نبود اما در سیستم Smart IR برخی از مشکلات دید IR از جمله دید اجسام نزدیک به دوربین مداربسته حل گردیده ، بدین ترتیب که با سیستم Smart IR زمانی که شخص یا جسم مورد نظر به دوربین مداربسته نزدیک میشود شدت نور IR دوربین مداربسته کم شده تا سوژه مورد نظر کاملاٌ واضح به نظر برسد .

 

نمایندگی هایک ویژن در تهران دوربین تی وی تی قیمت دوربین مداربسته دید در شب نصب دوربین مداربسته 

 
 

مفهوم دوربین مداربسته (CCTV)

 

واژه دوربین مداربسته از مترادف لاتین آن  Closet Circuit television  یا به اختصار CCTV گرفته شده است. مفهوم آن دوربین مداربسته هایی می باشد که به صورت ثابت و مدار بسته مانند یک جعبه جادویی کار میکند.

این دوربین ها امکان ارسال دیتاها و تصاویر ضبط شده را به چند محل مختلف دارد. از آنجا که اغلب این دوربین مداربسته ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت استفاده می شود اغلب این واژه به همین حیطه برمی گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین مداربسته ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

نمایندگی هایک ویژن در تهران   دوربین مداربسته تی وی تی    دوربینهای مداربسته   نصب دوربین مدار بسته